Cetusan Hati dan Dedikasi, Sayang Iz Kampung Daching, Negeri Sembilan,Malaysia

Thursday, August 26, 2010

Ya,Allah HambaMu Redha...

Andainya ini dugaan Allah yang perlu saya tempuhi, syukur alhamdulillah. Sesungguhnya saya redha..... Moga ada petunjuk dan hidayahMu Ya Allah yang akan memberi kekuatan kepada hambaMu yang lemah ini meneruskan perjalanan hidup yang belum pasti di mana nokhtahnya.Menghadapi dugaan-dugaan kecil ini memberi peringatan kepada saya bahawa ada orang lain yang menerima dugaan yang lebih hebat lagi...Sesungguhnya Allah itu Maha Adil, Maha Mengetahui lagi Maha Menyayangi. Saya yakin Allah akan sentiasa menguji hamba-hamba yang disayangiNya demi memastikan keteguhan iman para hambaNya.Mungkin juga mengingatkan hambaNya agar tidak terus leka.Ssubhanallah.....
Terima kasih kepada teman-teman yang sentiasa memberi semangat dan sokongan. Semoga Allah memberkati kehidupan kalian!

Persoalannya.... mampukah saya melengkapkan semula tesis yang hilang dibawa angin? Ya, Allah bantulah hambaMu ini...

No comments:

Post a Comment